Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789001878801 |
Behandelt beproefde innovatietheorieën en -modellen;- biedt een gestructureerde aanpak van diverse vormen van innovatie, van kleinschalige onderneming tot megaproject; - voorzien van de laatste ontwikkelingen in het veld met voorbeelden van innovaties in bestaande en opkomende industrieën. De eerste editie van Innovatiemanagement van Bart Bossink biedt studenten een kennismaking met beproefde innovatietheorieën, -modellen en -technieken. Na een introductie van het innovatiemanagementmodel waarop het studiemateriaal is gebaseerd volgen eerst drie hoofdstukken, die ieder een speler in het innovatieproces behandelen: de innovatieleider, de innovatieve ondernemer en de innovatiekampioen. De volgende hoofdstukken gaan in op de organisatievormen waarin deze spelers samenwerken: het innovatieteam, het innovatieproject en het innovatieve bedrijf. Het laatste hoofdstuk licht toe hoe innoverende spelers en organisaties de omgeving veranderen én gebruik kunnen maken van een veranderende omgeving.Innovatiemanagement is geschikt voor studenten van opleidingen als (Technische) Bedrijfskunde, Bestuurskunde & Overheidsmanagement, Commerciële Economie en Business Management.Over de auteurBart Bossink is hoogleraar Innovatiemanagement aan de Vrije Universiteit in Amsterdam en auteur van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.