Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789462151871 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Over de serie Elk deel in deze serie biedt tal van praktische tips over de meest effectieve aanpak in herkenbare werksituaties. Je ontdekt hoe je bij collega's of klanten de door jou gewenste reactie kunt oproepen door je mondeling, schriftelijk en non-verbaal effectiever uit te drukken. Over dit deel In iedere samenwerkingsrelatie nemen we tegenstellingen, meningsverschillen en verschillende belangen en doelen waar. Het is van belang om op een soepele manier om te gaan met tegenstellingen. Iedere organisatie is gebaat bij goede samenwerkingsrelaties, want alleen dan kunnen gezamenlijke doelstellingen worden gerealiseerd. Dit boek gaat in op een aantal verschillende situaties waarin er sprake is van tegenstellingen en conflicten. Dat kan variëren van vergaderen en overleggen tot klachtenbehandeling en het geven en ontvangen van kritiek. Bij het omgaan met tegenstellingen is echter niet alleen wat we zeggen van belang, maar ook de manier waarop we dat doen. Ook hier wordt aandacht aan besteed. Over de auteur Organisatiepsychologe Alice Kuipers-Bos heeft dit boek geschreven vanuit een jarenlange ervaring als trainer op het gebied van sociale vaardigheden. Onderhandeling en conflicthantering is daarbij een belangrijk thema. Alice is partner in Bos & Kuipers B.V. in Utrecht.