Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789000333233 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Een overstroming leidt ertoe dat Paul de voorraad en distributie van zijn filiaal op een andere manier moet regelen. Hij kiest voor originele oplossingen waarbij iedereen zijn werkwijze moet veranderen. Het wordt al snel duidelijk dat veranderingen alleen slagen als iedereen er voordeel bij heeft. Anders gaan de hakken in het zand - vaak met een reden. Alleen diegenen die het echte probleem aanpakken slagen. En de oplossing is vaak verrassend simpel. En dat is het moment waarop Goldratt zou zeggen: Dat is toch duidelijk?In Dat is toch duidelijk? past Goldratt zijn succesvolle managementtheorie uit Het doel, de Theory of Constraints, toe op retail.