Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | David Huijzer, Kees van Wijk, Peter 't Lam |
---|---|
Artikelnummer: | 9789024443437 |
EAN-code: | 9789024443437 |
Het boek De media-explosie (ISBN:9789024443437) geschreven door David Huijzer, Kees van Wijk, Peter 't Lam bestel je op bruna.nl! Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek. Media zijn overal om ons heen. Zij bezorgen ons voortdurend grote stromen nieuwsitems, appjes, blogs, films, posts en commerciële boodschappen. Hierdoor hebben media een grote invloed op ons leven. Door de digitalisering is het medialandschap in zo’n grote stroomversnelling gekomen dat we spreken van een media-explosie. Dat roept allerlei vragen op. Hoe kunnen we die snel veranderende wereld mediawereld beter begrijpen℃ Hoe ontwikkelt het denken over media en communicatie zich℃ Wat zijn de belangrijkste trends en issues in het medialandschap℃ Wat voor macht hebben mediaplatformen en welke gevolgen heeft de media-explosie voor onszelf en onze cultuur℃ Deze vragen lopen als een rode draad door dit standaardwerk over de menselijke omgang met media...