Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789013114553 |
In deze nieuwe visie op veranderkunde staan vier vragen centraal:*Waarom?*Wat?*Hoe?*Wie?*Ik!Deze vier vragen en de relaties daartussen helpen om stap voor stap complexe veranderkundige opgaven op een samenhangende manier te doorgronden. En dat inzicht vereenvoudigt het maken van keuzes. Keuzes die helpen om de business- propositie, de organisatie-inrichting en de gewenste veranderingen uit te lijnen. Daarnaast komt een drietal dilemma's aan de orde: het balanceren tussen 'deel en geheel', 'inhoud en betekenis' en 'ratio en emotie'. Veel veranderkundigen zullen deze herkennen als relevante, aandacht vragende, maar ook taaie vraagstukken. Aan de hand van het door de auteurs ontwikkelde model wordt helder hoe mensen in hun eigen praktijk aan de slag kunnen om bij de kern van hun vraagstukken te komen. Tegelijkertijd laat dit boek zien dat veranderopgaves slecht te managen of instrumenteel aan te vliegen zijn. De auteurs benaderen ze daarom als 'de kunst van veranderen'; een kunst die de nodige professionaliteit vraagt. Alle centrale ideeën en concepten worden in dit boek niet alleen beschreven, maar zijn ook vertaald in schema's, afbeeldingen en illustraties. Dit maakt De kunst van veranderen een bijzonder vormgegeven boek.