Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | Igor Nowé |
---|---|
Artikelnummer: | 9789020934298 |
EAN-code: | 9789020934298 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Het boek Marketing (NL) (ISBN:9789020934298) geschreven door Igor Nowé bestel je op bruna.nl! Ontdek de essentie van moderne marketing met Marketing: Reinventing the Basics. Terwijl digitale revoluties het consumentengedrag veranderen, herziet dit boek kernprincipes van marketing zoals SAVE en de Customer Journey. Het biedt een frisse kijk op hoe deze kaders zijn geëvolueerd en biedt praktische handvatten voor het maken van effectieve marketingplannen. Het is de perfecte leidraad voor docenten en aspirant-marketeers die op zoek zijn naar praktische vaardigheden in een dynamische, digitale markt. Waarom? Geen voorkennis nodig Stap-voor-stap aanpak Focus op de digitale wereld Checklists om te zien of je de theorie hebt begrepen Ondersteund met AI om te helpen bij het studeren Wat? Evolutie van marketing door de jaren heen, gebaseerd op veranderingen in consumentengedrag SAVE-model De beslissingsreis van de klant Operationele marketing...