Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789089652065 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Echt veranderen betekent gaan waar je nog nooit geweest bent. Met open blik naar de realiteit kijken, je verlangens kennen, risico's nemen. Want meer van hetzelfde zal je niet helpen de vernieuwing te realiseren die we in deze tijd nodig hebben. Dit boek helpt je de moed te verzamelen om deze diepgaande verandering door te maken en zelfgecreëerde vicieuze cirkels te doorbreken. Dat is niet moeilijk. Begin met kleine, concrete stapjes. En breng binnen je organisatie via virale verandering de olievlekwerking op gang. De beloning zal groot zijn: het gevoel dat je zinvol werk doet, waarbij je trouw blijft aan je eigen keuzes en vrij bent van opgelegd denken. En een organisatie waarin je samen met anderen zonder verspilling en onzinactiviteiten het leven van alle betrokkenen productiever en gelukkiger maakt. * Een scherpe analyse van wat er in organisaties aan de hand is * Organisatieactivisme als verrassend alternatief voor organisatieverandering * Met veel praktische aanwijzingen om potentieel tot volle wasdom te brengen Rob Fijlstra is een professional met een missie. Het gaat hem vooral om het zien, bevrijden en activeren van ongebruikt potentieel. Hij schreef eerder drie succesvolle boeken op het kruispunt van psychologie en bedrijfskunde.