Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789024542123 |
De wereld achter de schone schijn van de mode- en reclamewereld Paul Hollak is creative director van een reclamebureau. Hij is grappig, rebels, woont in Amsterdam en is vijfendertig jaar. Terwijl hij nota bene in gesprek is met zijn baas krijgt hij per telefoon een aantrekkelijk aanbod: hij kan drie keer zijn huidige salaris verdienen als hij exclusief voor de mysterieuze Rus Adam Parkhomenko gaat werken. Een aanbod te mooi om waar te zijn? Harry Kramp is een veelbekroond tekstschrijver in de reclame, verantwoordelijk voor beroemde slogans als 'Op een dag drink je geen bier meer, maar Grolsch' en 'Melk. De witte motor'. Eerder verscheen De commercial, dat met lof door de pers werd onthaald.